Yhteystiedot
inOnestore/ Makes it gruppen AB
Org.nr: 556941-2934
Bäckvägen 30
463 33 Lilla Edet, Ruotsi
Asiakaspalvelu:
Support@inonestore.se
Asiakaspalvelun puhelinnumero +46 33-138400
Ma–pe 10.00–11.30
Asiakaspalvelumme palvelee englannin ja ruotsin kielillä.
Support
Tälle sivulle olemme koonneet kysymyksiä, joita meille esitetään usein! Katso jokainen aihealue, voit ehkä löytää vastauksen kysymykseesi! Jos et löydä vastausta kysymykseesi, ota meihin yhteyttä, pyrimme vastaamaan mahdollisimman nopeasti!
-
Miten verkkokauppa toimii
-
Miten inOne voi pitää tuotteiden hinnat niin edullisina?
inOnen liikeideana on myydä suuria määriä onesie-haalareita asiakkaille monissa eri maissa. Suuret määrät sekä tehokas hallinto mahdollistavat näiden upeiden tuotteiden myymisen hyvin edullisesti. -
Onko kaikkia tuotteita varastossa?
Kaikki verkkosivuston tuotteet, joissa on ”napsautettava” kokopainike ovat varastossa ja ne voidaan toimittaa heti.
Jos tuotteessa on kokopainike, jota ei voi napsauttaa (tai painike on yliviivattu), tuote on loppunut varastosta, eikä sitä voi tilata.
-
Mistä tiedän mikä koko sopii minulle?
Kun katsot tuotetta, näet linkin nimeltä ”Koko-opas”. Katso sieltä ohjeet oikean koon löytämiseksi. Ota huomioon, että tuotteemme sopivat parhaiten, kun ne ovat väljiä. Niiden pitäisi olla hieman roikkuvia, jotta niiden kanssa olisi mukava käpertyä sohvalle. -
Milloin valikoimaan tulee uusia tuotteita?
Tällä hetkellä saatavissa olevat tuotteet ovat verkkokaupassamme. Jos tuote on loppunut, sitä ei tule ennen seuraavaa myyntisesonkia (seuraavaa syksyä)! -
Valitsemani tuotteet eivät tallennu ostoskoriin! Miksi?
Todennäköisesti tietokoneesi asetukset eivät salli evästeiden käyttöä, jonka pitäisi olla sallittu (käyttäjätunnuksesi ja tuotteesi tallentuvat evästeisiin). -
Onko luottokorttitietojen antaminen inOne-verkkokauppaan turvallista?
inOne takaa turvallisuuden. Kaikki lähettämäsi tiedot salataan turvallisuuden takaamiseksi. -
Apua, olen unohtanut salasanani!
Jos olet unohtanut salasanasi, napsauta kohtaa Unohditko salasanasi?/Unohditko käyttäjätunnuksesi? Löydät nämä sivustomme oikeassa reunassa olevan mustan palkin yläosasta. Tämän jälkeen saat sähköpostitse tietoa siitä, miten sinun tulee toimia. -
Onko mahdollista tehdä erikoistilaus mallista erivärisenä?
Valitettavasti emme hyväksy erikoistilauksia. Näet kaikki tuotteemme verkkosivustolla. Meillä ei ole muita tuotteita. -
Ostoskoriini lisäämääni tuotetta oli varastossa, mutta kun siirryin kassalle, se olikin loppuunmyyty. Miten tämä on mahdollista?
Kun lisäät tuotteen ostoskoriin, tarkistamme, että sitä on varastossa. Sitä ei kuitenkaan oteta varastosta ennen kuin olet tehnyt tilauksen loppuun. Joissakin harvinaisissa tapauksissa toinen asiakas voi ehtiä ostamaan viimeisen kappaleen ennen sinua.
-
-
Maksaminen ja toimitus
-
Mitä maksutapoja voin käyttää verkkokaupassa?
Hyväksymme korttimaksut Handelsbankenin kautta (Dibs) sekä myös Paypal-maksut. Hyväksymme laskutuksen ja osamaksun Klarnan kautta. Hyväksymme myös maksut Paypal-tililtä. -
Kuinka turvallista verkkomaksaminen on?
Kuten yläreunassa olevalta osoiteriviltä näet, osoitteemme alkaa https. S-kirjain merkitsee suojattua yhteyttä, joka on aina käytössä sivustollamme. Salaussertifikaatti (SSL) varmistaa, että kukaan muu ei pääse käsiksi tietoihisi. -
Milloin maksu veloitetaan kortiltani?
Maksu veloitetaan kortiltasi heti, kun vahvistat tilauksen kassalla. -
Peritäänkö minulta tulli- tai tuontimaksuja?
Mitään ylimääräisiä maksuja ei tule, jos asut EU:n alueella. Tulli- ja tuontimaksut lisätään summaan vain, jos asut EU:n ulkopuolella. -
Onko tilaukseni jo lähetetty minulle?
Saat vahvistuksen, kun tilauksesi on käsitelty ja lähetystarra on tulostettu. Jos olet saanut seurantakoodin viestissä, lähetys on lähtenyt varastoltamme. -
Miten minulle ilmoitetaan toimituksesta?
Kaikki tilaustasi koskeva viestintä tapahtuu sähköpostitse. Tämä koskee myös toimitusta koskevia tietoja. -
Kuinka nopeasti saan tilaukseni?
Toimitus sisältyy tuotteidemme hintoihin, ja normaali toimitusaika on 5–8 arkipäivää.
Voit valita kassalla myös nopeamman toimitusvaihtoehdon, jolloin toimitus tapahtuu 3–5 arkipäivän kuluessa kaikkiin maihin/kaikille paikkakunnille. Joihinkin maihin/joillekin paikkakunnille toimitusaika voi olla 1–2 arkipäivää.
Toimitusaika lasketaan siitä päivästä, kun tuote lähtee varastostamme eli yleensä tilausta seuraavasta arkipäivästä.
-
Voinko vaihtaa toimitusosoitteen sen jälkeen, kun tilaus on lähtenyt varastosta?
Useimmat toiminnoistamme on automatisoitu, ja ne ovat siksi myös hyvin nopeita. Lähetämme tuotteet usein välittömästi tilauksen tekemisen jälkeen, mutta joskus muutosten tekeminen voi olla mahdollista. Huomioi kuitenkin, että toimitusosoitteen muutoksesta aiheutuu 8€ lisämaksu. -
Voitteko toimittaa työpaikan osoitteeseen?
Voimme toimittaa vakinaisen asuinpaikkasi osoitteeseen tai työpaikallesi, mutta turvallisuussyistä emme toimita postilokero-osoitteisiin.
Jos haluat lähetyksen työpaikallesi, sinun täytyy varmistaa, että joku vastaanottaa lähetyksen, kun FedEx tai postipalvelu tuo sen.
-
Miten toimitusjärjestelmänne toimii?
Tilauksen jälkeen ilmoitamme sinulle jokaisesta tilauksesi vaiheesta ja tapahtumasta. Saat vahvistuksen heti, kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, kun olemme koonneet sen ja lähettäneet ja myös, kun se on toimitettu sinulle. -
Mitä tapahtuu, jos en nouda lähetystä?
Tuotteet palautetaan varastoomme. Lähetämme tavallisesti sinulle sähköpostiviestin, jossa kysymme mitä haluat meidän tekevän tuotteille. Jos haluat palauttaa tuotteet, hyvitämme sinulle niiden hinnat (toimituskulut vähennettyinä), mutta perimme myös 99 Ruotsin kruunun palautusmaksun (lisämaksu paluulähetyksestä ym.). -
Voinko siirtää Klarnan laskun eräpäivää?
Voit tietysti. Ota yhteys Klarnaan puhelimitse 09-425 99 771, he voivat auttaa sinua tässä. -
Jos maksan Klarnan laskutuksella, saanko uuden laskun, jos palautan osan tilauksesta/koko tilauksen?
Et, sama lasku pysyy voimassa (samalla OCR-numerolla), mutta sen summa muutetaan, ja lähetämme päivitetyn laskun sähköpostitse heti, kun olemme saaneet palautuksesi.
-
-
Tuotteidemme hoito-ohjeet
-
Miten Jumpsuit-haalari tulisi pestä?
Suosittelemme pesemään tuotteen 40 asteessa, mutta voit halutessasi pestä sen alhaisemmassa lämpötilassa.
Käytä vähimmäismäärä pesuainetta ympäristön takia ja vältä huuhteluaineita. Käytä ympäristöystävällisiä pesuaineita.
Sulje vetoketjut ennen pesua estääksesi niiden kiinni jäämisen ja repeytymisen pesun aikana.
Tummat puuvillavaatteet tulisi pestä nurinpäin käännettyinä (tämä estää ”pesuraitojen” syntymisen tuotteeseen).
Anna tuotteen kuivua itsestään. ÄLÄ käytä kuivausrumpuja tai kuivauskaappeja.
-
Onko inOne-vaatteissa haitallisia kemikaaleja tai mitään kemikaaleja, jotka voivat aiheuttaa allergioita?
Me kiellämme käyttämiltämme toimittajilta kaikenlaisten haitallisten ja vaarallisten kemikaalien ja vaarallisten aineiden käytön. Tämän varmistaaksemme teemme yhteistyötä vakiintuneiden ruotsalaisten toimittajien kanssa. -
Täytyykö jumpsuit-haalarit pestä ennen käyttöä?
Niitä ei tarvitse pestä ennen käyttöä, koska emme käytä haitallisia tai vaarallisia kemikaaleja tuotteissamme. -
Nukkaantuvatko vaatteet?
Kun vaate altistuu hankaukselle käytön aikana, nukkaantumista voi tapahtua. Tämä on yleisempää vaatteissa, joissa on käytetty paljon synteettisiä materiaaleja. Löyhät, hienokuituiset materiaalit nukkaantuvat. Jos nukkaantumista esiintyy, voit poistaa sen nukanpoistajalla. -
Kutistuvatko inOne-vaatteet?
inOne arvioi vaatteiden kutistuvan enintään 3 %. Voit estää vaatteiden kutistumista silittämällä ne pesun jälkeen.
-
-
Vaihto ja palautus
-
Kuinka kauan voin vaihtaa tuotteen?
Sinulla on normaalisti 14 päivää aikaa ottaa meihin yhteyttä tuotteen palauttamiseksi. Tämän jälkeen sinun tulee palauttaa tuote välittömästi, kuitenkin enintään 14 päivän kuluessa. -
Voinko vaihtaa tuotteen koon?
Jos olet vastaanottanut tuotteen ja haluat vaihtaa sen kokoa, mene kohtaan ”Oma sivu”, napsauta nykyistä tilaustasi ja valitse tuote, jonka koon haluat vaihtaa. Merkitse sitten minkä tuotteen haluat vaihtaa, ja minkä koon haluat siitä. Kun tämä on tehty, saat palautettavan tuotteen mukaan liitettävän tulosteen. Meillä on silloin kaikki tiedot valmiina, kun vastaanotamme palautuksesi. -
Miten teen reklamaation tuotteesta?
Jos olet vastaanottanut tuotteen ja haluat tehdä siitä reklamaation, mene kohtaan ”Oma sivu”, napsauta nykyistä tilaustasi ja valitse tuote. Kuvaile vika ja lataa kuva siitä, jotta tiedämme missä ongelma on. Kun olet täyttänyt kaikki kohdat, lähetä reklamaatio meille napsauttamalla Lähetä. Kun olemme tutkineet reklamaatiosi ja löytäneet ratkaisun, otamme sinuun yhteyttä yleensä 2–3 arkipäivän kuluessa. -
Mitä tapahtuu, jos pakettini lähetetään takaisin, toisin sanoen en lunasta pakettiani?
Tuotteet palautetaan varastoomme. Lähetämme tavallisesti sinulle sähköpostiviestin, jossa kysymme mitä haluat meidän tekevän tuotteille. Jos haluat palauttaa tuotteet, hyvitämme sinulle niiden hinnat (toimituskulut vähennettyinä), mutta perimme myös 11€ palautusmaksun (lisämaksu paluulähetyksestä ym.). -
Oletteko saaneet jo palautukseni?
Vahvistamme kaikki palautukset sähköpostitse heti, kun ne on rekisteröity meillä. Tämä tapahtuu viimeistään seuraavana päivänä siitä, kun tuote on saapunut varastoomme. Jos et ole saanut vahvistusta 2 viikon kuluessa palautuksen lähettämisestä meille, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, joka auttaa sinua asiassa.
Mahdollisimman sujuvan käsittelyn varmistamiseksi voit seurata mahdollisia palautuksiasi kohdassa ”Oma sivu”. Sieltä löydät myös palautusosoitteen, palautuslomakkeet ym., jotka sinun täytyy liittää palautuksesi mukaan.
-
Miten rahat palautetaan takaisin?
Normaalisti summa maksetaan kokonaisuudessaan samalla maksutavalla, jota käytit tuotteen ostaessasi. Esimerkiksi, jos maksoit Eurocard-luottokortilla, rahat palautetaan samalle kortille. Jos saman maksutavan käyttäminen ei ole mahdollista, lähetämme sinulle sähköpostitse tiedon siitä, miten palautamme rahat. Hoidamme tämän niin nopeasti kuin mahdollista, mutta kuitenkin aina 14 päivän kuluessa lakisääteisten määräysten mukaan.
-
-
Muut kysymykset
-
Olen kadottanut Klarnasta saamani laskun. Voitteko lähettää minulle uuden laskun?
Jos et löydä laskua, ota yhteyttä suoraan Klarnaan puh. 09-425 99 771, jotta he voivat lähettää sinulle uuden laskun.
-