Support

Korisi on tyhj Ava

Korisi on tyhj
Kassall

TILAUSEHDOT

 

Shipping

Cost for shipping is not included in the price.


Hinnat ja maksaminen

Jokaisen tuotteen yhteydessä ilmoitetaan hinta, joka sisältää alv:n. Ostoskorissa näkyy kokonaishinta, joka sisältää kaikki mahdolliset maksut.

 

Klarna-lasku/osamaksu

Jos haluat maksaa Klarnan kautta laskulla tai osamaksulla, tilauksesi ja maksuvastuusi siirretään Klarnaan, ja sinun täytyy ottaa yhteys Klarnan asiakaspalveluun, jos sinulla mahdollisia kysymyksiä laskusta/osamaksusta. Lyhyt ohje ostamisesta Klarnan kautta: Kun olet valinnut haluamasi tuotteet ja siirryt kassalle, valitse maksutavaksi Klarna-lasku tai Klarna-osamaksu. Anna sitten henkilötietosi/käyttäjätunnuksesi. Tarkista huolellisesti, että kortin tiedot ovat oikein ennen kuin jatkat ostamista! Kun tuote on lähetetty, vahvistamme oston ja Klarna lähettää sinulle laskun/osamaksun sähköpostitse.

 

Korttimaksu

Mitään lisämaksuja ei tule, jos valitset maksun käteiskortilla/luottokortilla. Hyväksymme tällä hetkellä VISA- ja MasterCard-kortin. Jos valitset korttimaksun, maksutapahtuman käsittelee maksuyhteistyökumppanimme Dibs AB (Svenska Handelsbanken AB:n tytäryhtiö). Näin voimme taata nopean ja turvallisen maksun. Lyhyt ohje kortilla ostamisesta: Kun olet valinnut haluamasi tuotteet ja siirryt kassalle, valitse maksutavaksi VISA/Mastercard (käteiskortti/luottokortti Dibsin kautta). Anna sitten henkilötietosi/käyttäjätunnuksesi. Tarkista huolellisesti, että kortin tiedot ovat oikein ennen kuin jatkat ostamista! Tämän jälkeen maksu veloitetaan kortiltasi.

 

PayPal-maksu

Jos valitset PayPal-maksun PayPal-tilin kautta tai Visa-/Mastercard-kortilta, tilauksesi ja maksuvastuusi siirretään PayPalille.

Lyhyt ohje ostamisesta PayPalin kautta: Kun olet valinnut haluamasi tuotteet ja siirryt kassalle, valitse maksutavaksi PayPal. Anna sitten henkilötietosi/käyttäjätunnuksesi. Tarkista huolellisesti, että kortin tiedot ovat oikein ennen kuin jatkat ostamista! Tämän jälkeen maksu veloitetaan kortiltasi/PayPal-tililtäsi.

 

Toimitus

Kaikkia verkkokaupassamme olevia tuotteita on varastossa, ellei tuotetiedoissa toisin ilmoiteta. Normaalisti tilauksesi lähtee varastostamme tilaustasi seuraavana arkipäivänä. Asuinpaikastasi riippuen saat paketin 5-8 arkipäivän kuluessa tilauksen tekemisestä, jos et ole valinnut kassalla nopeampaa toimitustapaa. Saat meiltä aina tilausvahvistuksen, kun olet tehnyt tilauksesi loppuun. Se on samalla kuittisi ostoksesta. Jos et ole saanut tilausvahvistusta, tarkista sähköpostisi roskapostikansio. Joskus tilausvahvistus voi joutua sinne. Jos et ole saanut tilausvahvistusta, tilauksesi tekeminen on epäonnistunut.

 

Kuljetusyritykset

inOnestore lähettää paketit Ruotsin alueella PostNordin kautta (normaali postipalvelu) ja muualle Eurooppaan FedExin kautta. Jos tuote vaurioituu tai katoaa toimituksen aikana, inOnestore korvaa kaikki kustannukset. Sinun täytyy kuitenkin ilmoittaa siitä asiakaspalveluumme 14 päivän kuluessa. Noutamattomista paketeista veloitetaan 11 EUR suuruinen lisämaksu. Se kattaa kustannuksemme palautuslähetyksestä/käsittelystä.

 

Osoitteenmuutos

Jos kuriiripalvelumme joutuu korjaamaan väärin annetun osoitteen, perimme lisämaksuna 79 SEK/9 EUR, joka peritään sinulta jälkikäteen PayPalin kautta.

 

Peruutusoikeus – vaihto ja palautus

inOneStore.se haluaa sinun olevan tyytyväinen ostokseesi. Sinulla on oikeus peruuttaa ostos 14 päivän aikana. Se edellyttää, että tuote palautetaan alkuperäisessä kunnossa, ts. käyttämättömänä, eikä siinä saa olla henkilökohtaista painatusta, ts. nimipainatusta (jos siinä on, se on erikoistuote, jota peruutusoikeus ei koske). Pakkaa palautettava tuote aina alkuperäiseen pakkaukseen ja liitä mukaan kaikki etiketit. Kun palautat tuotteita ja haluat rahasi takaisin, hyvitämme tuotteiden hinnan kokonaisuudessaan, mahdollisesti syntyneet kulut vähennettyinä. Emme hyvitä toimituskulua. Jos tuote on vaurioitunut tai se on kadonnut palautuslähetyksen aikana, asiakas vastaa kaikista kuluista.

 

Palautuksen tai vaihdon tekeminen

Voit tehdä vaihdon tai reklamaation inOnestore-kaupassa kirjautumalla kohdassa ”Oma sivu” ja valitsemalla tilauksen, joka sisältää tuotteen, jonka haluat palauttaa tai josta haluat tehdä reklamaation. Noudata näytössä näkyviä ohjeita palautusasiakirjojen saamiseksi, ne TÄYTYY liittää palautuksen mukaan.

 

Virheellinen tuote

Takaamme, että tilaamasi tuotteet ovat virheettömiä niiden lähtiessä meiltä. Jos vastaanottamasi tuote on virheellinen, ota yhteys asiakaspalveluumme mahdollisimman pian, kuitenkin 14 päivän kuluessa. Korvaamme tietysti virheellisen tuotteen toimitus- ja reklamaatiokulut.

Evästeet

Ruotsalaiset verkkosivustot ovat 1. heinäkuuta 2011 alkaen velvollisia ilmoittamaan, jos sivustolla käytetään niin sanottuja evästeitä. Evästeitä käyttävien verkkosivustojen on ilmoitettava missä kohtaa sivustoa niitä käytetään, mihin niitä käytetään ja mitä asiakas voi tehdä niitä välttääkseen.

Eväste on pieni tekstitiedosto, jonka verkkosivusto tallentaa tietokoneellesi, kun vierailet sivustolla. Evästeitä käytetään monilla nettisivustoilla antamaan käyttäjille pääsy eri toimintoihin. Evästeen sisältämien tietojen avulla voidaan seurata, kuinka kävijä liikkuu sivustoilla.

Evästeitä on kahdenlaisia. Ensimmäinen evästetyyppi tallentaa tiedoston pidemmäksi aikaa tietokoneellesi. Sitä voidaan käyttää kertomaan kävijälle, mikä nettisivustolla on uutta edellisen vierailun jälkeen. Toinen evästetyyppi on niin sanottu istuntokohtainen eväste. Sillä aikaa kun olet sivustolla, tallennetaan eväste väliaikaisesti tietokoneesi muistiin esimerkiksi muistamaan, minkä käyttökielen olet valinnut toimintoihin. Istuntokohtaiset evästeet eivät tallennu tietokoneesi muistiin pitkäksi aikaa vaan katoavat sulkiessasi selaimen.

Inonestore.se ja evästekäytäntö
Sivustollamme evästeitä käytetään kävijän istunnon hallintaan (käytetään esimerkiksi esiteltävien tuotteiden muokkaamiseen asuinpaikkasi mukaan). Voit aina myöhemmin muuttaa evästeasetusta. Käytämme evästeitä myös tilastojen keräämiseen esimerkiksi kävijämääristä. Käytämme Google Analytics-analysointityökalua. Emme kerää henkilötietoja, eikä henkilöitä voida jäljittää.

  

Tietosuojakäytäntö

inOnestore suojaa henkilötietosi teknisillä ja organisatorisilla turvatoimilla. Tietojen luvattoman käytön estämiseksi ja niiden tarkkuuden varmistamiseksi käytämme yksisuuntaista salausta, kun käsittelemme arkaluonteisia tietoja, kuten esimerkiksi luottokorttitietoja. Maksuyhteistyökumppanimme DIBS DebiTech täyttää kaikki PCI DSS -turvallisuusvaatimukset (Payment Card Industry Data Security Standard), joka on pakollinen tietoturvastandardi luottokorttitietojen käsittelyssä. Standardin ovat kehittäneet luottokorttilaitokset Mastercard, Visa, Amex ja Diners. Vaatimukset koskevat kaikkia, jotka käsittelevät maksukorttien ja luottokorttien maksuliikennettä. inOnestore käyttää SSL-protokollaa (Secure Socket Layer), joka varmistaa turvallisen tiedonsiirron Internetissä (tai muissa verkoissa). SSL-protokolla on Netscape Communicationsin luoma ja kehittämä järjestelmä, josta on nyt tullut teollisuusstandardi. Protokolla on kooste säännöistä ja prosesseista, jotka määräävät tiedon (datan) käsittelytavan. SSL-protokolla käsittelee tietoja useilla tavoilla ja ”sekoittaa” tiedot. Tarkoituksena on tehdä tiedoista lukukelvottomia kahden tietokoneen välisen tiedonsiirron aikana, ja tätä ”sekoittamista” kutsutaan salaukseksi.

  

Henkilötiedot

Lain mukaan inOnestore tarvitsee sinulta luvan voidakseen käsitellä henkilötietojasi. inOnestore on laillisessa vastuussa kaikista meille antamistasi tai verkkosivustolla käyntisi aikana saamistamme henkilötiedoista. Käytämme tietojasi täyttääksemme sitoumuksemme sinua kohtaan tuotteiden tilauksessa, lähettääksemme sinulle sinua mahdollisesti kiinnostavia uutisia sekä muihin markkinointitarkoituksiin. inOnestore ei koskaan anna kolmansien osapuolten käyttää henkilötietojasi markkinointitarkoituksiin, ellet ole antanut siihen lupaa. Sinulla on oikeus saada tietää, mitä tietoja olemme sinusta tallentaneet. Jos nämä tiedot ovat epätarkkoja, epätäydellisiä tai vääriä, sinulla on oikeus vaatia niiden korjaamista tai kokonaan poistamista.

 

Force Majeure

inOnestore ei ole vastuussa mistään menetyksistä (mukaan lukien tietojen menetys), vahingoista, menetetyistä maksuista, valituksista tai muista velvollisuuksista johtuen toimituksen viivästymisestä tai keskeytymisestä tai toimittamatta jättämisestä, jos nämä aiheutuvat olosuhteista, jotka ovat kohtuullisesti arvioiden meistä tai toimittajistamme riippumattomia (mukaan lukien tulipalo, salama, räjähdys, sota, sairaus, tulva, työkiista, sabotaasi, sääolosuhteet tai valtion tai paikallisviranomaisten tai muiden toimivaltaisten viranomaisten toimenpiteet).